Se seneste opslag:
  • 30/7 – dag 43 – Yosemite
    Karin og Mads tidligt op i dag og tager ud på en af de meget populære ruter der er her i Yosemite. Derfor vil vi …
  • 29/7 – dag 42 -Mammoth Lakes-Yosemite
    I dag står den på morgenmad på hotellet, som virkelig ikke er noget at råbe hurra for og så går turen ellers mod Yosemite national …
  • 28/7 – dag 41 -Mammoth Lakes
    Dagen i dag starter med at vi kører en tur til “Hot Creek geological site” som ligger lige i nærheden. Et sted hvor man kan …
  • 27/7 – dag 40 – Death Valley-Mammoth Lakes
    Internettet virker fortsat ikke til morgen og udover drengenes panik over ikke at nå alle sine streaks på snap, så har Mads og Karin heller …
  • 26/7- dag 39 – Bryce Canyon-Death Valley
    Karin og Mads står tidligt op for at hike en lidt længere tur. Knapt 11 km. Peekaboo loop og Queen garden trail hedder den. Drengene …
  • 25/7 – dag 38 – Lake Powell-Bryce Canyon
    I dags skal vi videre til Bryce Canyon som ligger i den sydvestlige del af Utah. Køreturen tager ca 2,5 time. Her ankommer vi til …
  • 24/7 – dag 37 – Lake Powell
    Idag sover vi alle længe og det er dejligt. Vi er lidt ubeslutsomme. På den ene side vi vi gerne bar slappe lidt af og …
  • 23/7 – dag 36 – Grand Canyon – Lake Powell
    Mads og Karin står tidligere op end drengene og vil gå en tur som minder om den fra i går. Vi går helt hjemmefra og …
  • 22/7 – dag 35 – Las Vegas-Grand Canyon
    Benjamin og Mads starter dagen med en tur i fitness, som dog er noget proppet her til morgen, så det bliver ikke helt lige så …
  • 21/7 – dag 34 – Las Vegas
    Vi sover længe, de voksne til 11 og drengene til 12 – og vi nyder det allesammen. Vi spiser sen morgenmad og går så alle …
  • 20/7 – dag 33 – Los Angeles-Las Vegas
    Vi sover alle lidt længere i dag, men står dog stadig tids nok op så vi kan nå morgenmads buffeten, som virkelig må siges at …
  • 19/7 – dag 32 – Los Angeles
    Fra i dag virker ingen af vores danske tlf numre mere, så vi kan nu kun ringe fra Mads’ tlf som har det amerikanske nummer …
  • 18/7 – dag 31 – Los Angeles
    Vækkeur er sat til kl 9, selv om vi sov sent da vi har morgenmad inkluderet her og det lukker kl 10. Det er godt …
  • 17/7 – dag 30 – Kauai-LA
    I dag slutter vores Hawaii eventyr og vi skal videre til Los Angeles. Inden vi tager til lufthavnen, tager vi i Wallmart, da vi skal …
  • 16/7 – dag 29 – Kauai
    Mads og Karin står tidligt op mens drengene sover videre. Vi tager på en kombineret løbe- gåtur ved stranden og til en optiker i nærheden, …
  • 15/7 – dag 28 – Kauai
    Mads og Karin står tidligt op i forsøg på at finde og leje en kajak og komme tidlig ud på floden. Vi er ude af …
  • 14/7 – dag 27 – Kauai
    Mads står tidligt op for at løbe i dag. Vi har nu fået at vide at vi skal flytte til en lejlighed. Hotellet mener at …
  • 13/7 – dag 26 – Kauai
    Jysk vender tilbage til os vedr. de to lejligheder. Det viser sig at være en fejl fra hotellets side og vi skal kun betale for …
  • 12/7 – dag 25 – Kauai
    Drengene nyder at have deres egen lejlighed og sover længe. Første kommentar de kommer ind til os med er Manchester United vandt i nat 4-0 …
  • 11/7 – dag 24 – Honolulu-Kauai
    Vi er lidt spændte på vores næste destination. Øen Kauai er den ældste af alle Hawaii øerne og bliver også kaldt “the garden isle” pga. …
  • 10/7 – dag 23 – Honolulu
    Mads starter dagen med en løbetur omkring Diamond head og får her et par fine viewpoints. Imens tager Karin løbebåndet i fitness afdelingen, hvor der …
  • 9/7 – dag 22 – Honolulu
    I dag er der parade på den store vej ned mod stranden, det så vi på et skilt i går. Vi ved dog ikke helt …
  • 8/7 – dag 21 – Honolulu
    Så har vi været på farten i 3 uger og Mads og Karin er begyndt at mærke at det er ved at være lidt hårdt …
  • 7/7 – dag 20 – Honolulu
    Vi vågner op til strålende vejr og finder ud af at vi bor på et ret fornemt hotel (Hilton Waikiki beach). Vi bor helt oppe …
  • 6/7 – dag 19 – Vancouver-Honolulu
    Dagen startede med morgenmad på værelset og pakke tasker for i dag rejser vi videre mod Hawaii. Vi skal være ude af hotellet kl 11, …
  • 5/7 – dag 18 – Vancouver
    Mads og Karin startede morgenen med en løbetur i Stanley park. Det var en rigtig fin tur, hvor vi bl.a. kom forbi nogle træer med …
  • 4/7 – dag 17 – Whistler-Vancouver
    Vækkeuret er sat til 5.45 og det er lidt svært for alle mand at komme op. Vi skal have afleveret autocamperen i Vancouver kl 10 …
  • 3/7 – dag 16 – Whistler
    Det har regnet meget hele natten, som er meget tydeligt at høre i autocamperen, hvilket er ret hyggeligt. Regnen fortsætter til ud på eftermiddagen, hvilket …
  • 2/7 – dag 15 – Whistler
    Vi vågner igen til en solrig og varm dag og vi taler om, hvor heldige vi generelt har været med vejret hele vejen igennem. Vi …
  • 1/7 – dag 14 – Clearwater-Whistler
    I dag var vi stillet vækkeuret til klokken 6. Vi har en lang køretur til Whistler på næsten 6 timer og vi vil gerne undgå …
  • 30/6 – dag 13 – Clearwater
    Morgenen starter med at Mads og Karin løber en 5 km i skoven, mens drengene sover videre. Det er det skønneste vejr i dag og …
  • 29/6 – dag 12 – Jasper-Clearwater
    I dag skal vi videre. Næste stop på campingturen er Clearwater. Vi kører i øsende regn i ca. 4 timer. Vi når frem til Dutch …
  • 28/6 – dag 11 – Jasper
    I dag sover vi alle længe. Først kl 9.30 får de første af os øjne. Skønt! Mads og Karin tager på knapt 5 km morgentur …
  • 27/6 – dag 10 – Jasper
    Vi vågner op til fantastisk vejr og beslutter at køre til en nærliggende sø, som er ind mod Jasper midtby. Lake Anette står smukt og …
  • 26/6 – dag 9 – Lake Louise-Jasper
    For anden nat i træk bliver der banket på døren på vores autocamper kl 4 om natten. Endelig kommer Karins taske og vi har nu …
  • 25/6 – dag 8 – Banff-Lake Louise
    Vi bliver ringet op midt om natten. Det er fra British Airways, de har fundet vores ene taske og vil gerne komme forbi med den …
  • 24/6 – dag 7 – Banff
    I dag er vi lidt ubeslutsomme ift hvad vi skal. Vi vælger derfor at prøve lykken og køre en tur mod Lake Minnewanka, som var …
  • 23/6 – dag 6 – Banff
    Vi vågner efter en regnfuld nat. Mads og Karin vælger at udforske nærområdet på campingpladsen og finder en hiking rute i gåafstand fra hvor vi …
  • 22/6 – dag 5 – Revelstoke-Banff
    Morgenen starter med regn, så efter en stille og rolig morgen starter vi autocamperen og kører mod Nels Nelson skihop som er i nationalparken hvor …
  • 21/6 – dag 4 – Hope-Revelstoke
    Mads og Karin stod tidlig op og vandre mens drengene snousede den videre i autocamperen. Vi valgte en vandretur i nærheden af campingpladsen, Thacker mountain …
  • 20/6 – dag 3 – Vancouver-Hope
    Endelig dukker to af vores 4 tasker op. Det er Mads’ og Benjamins, fantastisk!! Silas kan låne noget af Benjamins tøj, så Karin går på …
  • 19/6 – dag 2 – Vancouver
    Dagen gik naturligvis (og desværre) lidt med at finde ud hvor og hvordan vi fik vores bagage. Ingen ved på dette tidpunkt hvor den er, …
  • 18/6 – dag 1 – DK-Canada
    Den store rejsedag. Et smut forbi til Helsinki, derefter London og til sidst Vancouver. Med en 3 timers forsinkelse på sidste fly samt er par …